دستگاه گریس پمپ بادی وسیله ای جهت افزایش فشار تزریق گریس پمپ بلبرینگ و یاتاقان می باشد. نیروی محرک برای راه اندازی این دستگاه هوای فشرده می باشد و با توجه به نسبت فشاری که در مشخصات پمپ ذکر شده  و میزان فشار هوای ورودی، خروجی گریس فشار می گیرد.

اگر در یک محیط صنعتی به حجم زیادی از گریس دارد، دستگاه گریس پمپ بادی یک گزینه مناسب برای روانکاری است. اگر هم در یک محیط نقاط روانکاری با فواصل طولانی از هم قرار گرفته اند، دستگاه گریس پمپ بادی پورتابل شما را راحت می کند. این دستگاه با نصب بر روی گاری ( که می توانید آن را از فروشگاه تهیه نمایید) به همراه قرقره شیلنگ و نازل گریس برای روانکاری استفاده میشود.

دستگاه گریس پمپ بادی پرتابل

دستگاه گریس پمپ بادی در سایزهای کوچک(12 تا 20 کیلویی)، 50 کیلویی و 180 کیلویی در فروشگاه ابزار لوب موجود است.

 

فروشگاه ابزار لوب تامین کننده انواع دستگاه گریس پمپ بادی گراکو آمریکا و ساموا اسپانیا می باشد. این فروشگاه تامین کننده انواع تجهیزات برای نصب دستگاه گریس پمپ، افزایش عمر دستگاه و ... می باشد. همچنین با توجه به نوع کاربری، بهترین و فنی ترین مشاوره را به مشتریان در سراسر ایران ارائه می دهد.

از دیگر خدمات فروشگاه ابزار لوب تعمیر دستگاه گریس پمپ بادی می باشد و اگر در حین تعمیر نیاز به قطعات یدکی باشد این فروشگاه تامین کننده قطعات نیز می باشد.

جهت مشاهده انواع دستگاه گریس پمپ بادی کلیک کنید.

ارسال نظر

استیکی : استیکی
45 0
برندهای فروشگاه ابزار لوب گارانتی هم داره؟
مدیریت : پاسخ
46 1
تمامی برندهای گراکو ساموا اسپین لینکلن و آی ال سی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
9 / 10
از 100 کاربر
9 / 10
از 100 کاربر