گریس پمپ پنوماتیکی بشکه ای وسیله ایست جهت مکش و انتقال گریس جهت روانکاری پرتابل (سیار) و یا پر نمودن گریس پمپهای برقی و.... لذا جهت بالارفتن راندمان و طول عمر بیشتر گریس پمپ پنوماتیکی بشکه ای مطالب زیر را مطالعه نمایید.

  • اجزاء مختلف گریس پمپ پنوماتیکی بشکه ای:

 گریس پمپ پنوماتیکی بشکه ای شامل قسمتهای زیر میباشد:

1-      Air Motor: موتور پنوماتیکی

2-      Pump Tube: لوله ی مکش

3-      فیلتر تصفیه ی گریس

4-      فیکس کننده ی موقعیت گریس پمپ

5-     خروجی گریس

6-      صدا خفه کن

  • راه اندازی گریس پمپ پنوماتیکی بشکه ای:

برای راه اندازی گریس پمپ پنوماتیکی بشکه ای کافیست هوای فشرده را به Air motor متصل کنید تا گریس پمپ پنوماتیکی بشکه ای شروع به کار نماید.

این نوع گریس پمپ پنوماتیکی بشکه ای بر خلاف گریس پمپ برقی نیاز به شیر فشارشکن ندارند. زیرا در اثر بالا رفتن فشار در گریس پمپ پنوماتیکی بشکه ای ، فشار سیال بر فشار پنوماتیک Air motor غلبه کرده و پیستون، Air motor را از حرکت باز میدارد. لذا فشار اضافی حاصل نخواهد شد.

  • نکات بسیار مهم در استفاده از گریس پمپ پنوماتیکی بشکه ای:

   نکته ی اول : استفاده از واحد مراقبت هوا جهت فیلتراسیون هوای فشرده ی ورودی به Air motor

این فیلتر ذرات معلق موجود در هوای فشرده را فیلتر و هوای تمیز وارد Air motor میگردد.

    نکته ی دوم : استفاده از صفحه ی هادی گریس (Follower Plate ) و درپوش بشکه (Drum Cover )، در صورت عدم استفاده از قطعات ذکرشده، به دلیل هوای ایجاد شده در بین گریس (Air Pocket)، گریس پمپ پنوماتیکی بشکه ای قادر به مکش گریس نخواهد بود. این تجهیزات فقط در گریس های Fluid و  یعنی Semi-Fluidگریس های مایع و نیمه مایع استفاده نخواهد شد. (گریسهای NLGI#0-00-000 )

نکته ی سوم: استفاده از هیتر ها و المنتهای دور بشکه در فصول سرد سال و یا در دماهای کاری خیلی پائین. استفاده از این تجهیزات کارکرد گریس پمپ پنوماتیکی بشکه ای را تسهیل می نماید و عمر آن را افزایش می دهند.

نکته ی چهارم: استفاده از گریس و یا روغن تمیز، تضمین کننده ی سلامت و طول عمر گریس پمپ پنوماتیکی بشکه ای میباشد.

نصب و یا تعبیه ی فیلتر قبل از مکش گریس، بهترین روش و راه حل برای افزایش طول عمر گریس پمپ پنوماتیکی بشکه ای میباشد.

یکی از نکات بسیار مهم در این رابطه، خارج نمودن گریس پمپ از داخل بشکه و قرار دادن آن در مکان تمیز و عاری از هر گونه آلودگی میباشد. خواهشمند است پس از خارج نمودن گریس پمپ پنوماتیکی از داخل بشکه ی گریس آن را در مکان تمیز قرار داده چون دهانه ی مکش گریس پمپ آغشته به گریس میباشد و پس از قرار دادن بر کف، تمام آلودگی های موجود در کف کارگاه را جذب و پس از قرار دادن مجدد داخل بشکه تمام آلودگی ها وارد لوله ی مکش و درنتیجه خرابی گریس پمپ پنوماتیکی بشکه ای خواهد شد.

جهت اطلاع از کارکرد دقیقتر گریس پمپ پنوماتیکی بشکه ای میتوانید با ما در تماس باشید.

جهت مشاهده انواع گریس پمپ پنوماتیکی بشکه ای کلیک کنید.

ارسال نظر

اسلامی : اسلامی
35 0
سلام پکیج گریس پمپ بادی 30 کیلویی چرخ دار هم موجود دارید؟
مدیریت : پاسخ
36 0
سلام استاندارد جهانی گریس پمپهای بادی 20/50/185 کیلو می باشد و بعضی از برندهای چینی سایز 30 کیلو را تولید کرده اند که استاندارد نیست و ما سایز 30 کیلویی را نداریم چون ما برندهای اروپایی ساموا و آمریکایی گراکو را تامین میکنیم
اسدی : اسدی
25 0
تفنگی گریس گراکو موجود دارید؟
مدیریت : پاسخ
27 0
جهت موجودی گرفتن محصولات با فروشگاه تماس بگیرید
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
9 / 10
از 205 کاربر
9 / 10
از 205 کاربر