گریس پمپ بادی سری 3 ساخت ساموا اسپانیا دارای کاربردهای زیادی در صنعت انتقال سیال و گریسکاری می باشد. وزن سبک، فلوی پیوسته، نسبت فشار مناسب برای ارسال گریس تا 10 متر با شیلنگ 1/4 اینچی از مزایای آن می باشد.

به دلیل استقبال زیاد از کیفیت و کارایی این گریس پمپ، کشور سازنده آن را در سه سایز 20، 50 و 185 کیلویی تولید کرده است.

برای استفاده از این دستگاه باید به چند نکته توجه داشت. این گریس پمپ بادی در قسمت پمپ تیوب خود دارای یک فیلتر است که از ورود آلودگی به گریس پمپ جلو گیری می کند. بهتر است این فیلتر هر یک ماه تمیز شود. و تا آنجا که می توانید از گریس های تمیز و با کیفیت استفاده کنید. آلودگی بیشترین فشار را به این دستگاه وارد می کند.

از آنجا که این گریس پمپ، پنوماتیکی است و با فشار باد کار می کند باید هوای ورودی به آن تمیز باشد. بنابراین حتما از یک واحد رطوبت گیر جهت تصفیه هوا یاید استفاده کرد که آلودگی و ذرات موجود در هوای کمپرسور را تمیز کند.

زمانیکه از گریس پمپ استفاده نمی کنید حتما شیر هوای ورودی به گریس پمپ را ببندید تا فشار اضافه روی گریس پمپ نباشد.

فالورپلیت یا صفحه هادی گریس، درام کاور یا درب بشکه و تفنگی یا گان گریس تجهیزاتی هستند که به همراه این پمپ باید سفارش گذاری شود.

گریس پمپ بادی سری 3 دارای 6 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش به شرط رعایت نکات بالاست. قطعات یدکی این پمپ همیشه در فروشگاه ابزار لوب موجود است و مهندسین این مجموعه تعمیر و آموزش آن را در اختیار شما قرار خواهند داد.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 4 کاربر
10 / 10
از 4 کاربر