گریس پمپ بادی سر بشکه ای PM3 ساموا SAMOA همچنان از محبوبترین گریس پمپهای موجود در بازار ایران می باشد. این گریس پمپ ساخت شرکت ساموآ اسپانیا می باشد و پرکاربردترین گریس پمپ بشکه ای ساموآ در صنایع ایران میباشد. این گریس پمپ با نسبت فشار قابل قبول 1:55  و قطر ایرموتور 3 اینچ با میزان خروجی 500 گرم در دقیقه بسیار در گریس کاری های پرتابل محبوب میباشد. وزن سبک این گریس پمپ، ساختمان ساده و عملکرد قابل قبول در شرایط سخت و البته قیمت بسار مناسب آن نسبت به گریس پمپ چینی و تایوانی آن را در ردیف پرفروشترین گریس پمپهای دنیا قرار داده است.

این گریس پمپ با ورودی ¼ اینچ میزان مصرف هوای بسیار پایینی نسبت به سایر گریس پمپها داشته و میزان خروجی این گریس پمپ مناسب جهت گریسکاری یاتاقانهای بزرگ میباشد. همچنین این گریس پمپ دارای دو عدد چک ولو در مسیر خروجی گریس پمپ میباشد که از گریس پمپ در برابر فشارهای بالای ناخواسته محافطت مینماید.

ساختمان و همچنین مکانیزم این گریس پمپ بسیار ساده تر از نمونه های دیگر گریس پمپ بادی میباشد و همین امر باعث گردیده که در زمان تعمیرات به کوتاهترین حالت ممکن انجام شود.

از مزایای دیگر و بسیار مهم این گریس پمپ های بادی ساموا وجود 100 درصد قطعات یدکی در نمایندگی رسمی ساموآ در ایران میباشد. این بدین معناست که در صورت بروز هر گونه ایراد و مشکل در گریس پمپ پنوماتیکی ساموآ در صورت تماس با کارشناسان ابزارلوب در کوتاهترین زمان ممکن پس از ارسال گریس پمپ اورهال و سرویس خواهد گردید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید گریس پمپ بادی بشکه ای ساموآ با کارشناسان ما در تماس باشید.

جهت مشاهده انواع گریس پمپ کلیک کنید.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 37 کاربر
10 / 10
از 37 کاربر