گریس پمپ اهرمی دستی ساخت ساموا SAMOA اسپانیا می باشد. فروشگاه ابزار لوب گریس پمپ اهرمی را که ترکیبی از کیفیت بالا و قیمت مناسب است به همراه مخزن ارائه می کند که شما را بی نیاز از هر وسیله دیگر برای گریسکاری می کند.

گریس پمپ اهرمی ساموا عمر مفید بسیار بالاتری نسبت به گریس پمپ های چینی و هندی دارد. این گریس پمپ اهرمی دارای سوپاپ تخلیه هوا است که باعث میشود حباب های هوا به راحتی تخلیه گردد.

داخل مخزن گریس پمپ اهرمی کاملا صیقلی است که مانع از هواگرفتن گریس در هنگام کار میشود. همیشه مطمئن باشید که گریس پمپ در حالت عمودی قرار دارد تا از نشت گریس به بیرون خیلتان راحت باشد و همیشه در محیط خشک و خنک نگهداری شود. برای استفاده از گریس پمپ همیشه نازل آن را چک کنید تا گریس در آن خشک نشده باشد و هیچگاه گریس تازه و کهنه را باهم مخلوط نکنید. علاوه براستفاده از گریس پمپ مناسب باید از کیفیت گریس و گرانروی مناسب آن هم اطمینان حاصل کنید تا فشاری به قطعات و ماشین آلات نیاید.

مخزن این گریس پمپ اهرمی سطلی 16 کیلویی است و مناسب مکانهایی است که به حجم بالاتری گریس نیاز دارند. اهرم این گریس پمپ به گونه ایست که در سه موقعیت می تواند قرار گیرد و دارای فشار و خروجی های متفاوت استو به همین دلیل به این گریس پمپ اهرمی، "مولتی فشار" گفته می شود. جریان خروجی در هریک از حالتهای قرارگیری اهرم برابر 10 ، 15 ، 20 گرم در هر ضربه و دارای فشار 175 تا 350 بار می باشد. تغییر طول اهرم باعث ایجاد خروجی های متفاوت می شود.

 تفاوت گریس پمپ اهرمی و تفنگی

  •  در مدل تفنگی، کاربر می تواند به راحتی با یک دست با آن کار کند. ولی در مدل اهرمی کاربر می بایست با دو دست کار تزریق را انجام دهد.
  • در مدل اهرمی در هر فشار، گریس بیشتری نسبت به نوع تفنگی پمپاژ می شود.
  • حجم مخزن در گریس پمپ اهرمی در مقایسه با تفنگی بیشتر است.
  •  در گریس پمپ تفنگی یا کلتی مناسب انجام کارهای غیر صنعتی مانند خوردو و تراکتورهای کوچک است.

به منظور مشاهده انواع گریس پمپ دستی و مشخصات آنها کلیک کنید.

جهت مشاهده انواع گریس پمپ کلیک کنید.

ارسال نظر

سیانکی : سیانکی
35 0
من این گریس پمپ رو از شما خریداری کردم و واقعا از نظر کیفیت عالی هست و متشکر که برندهای اروپایی واقعی رو وارد میکنید درسته قیمت بالاست ولی ارزش داره
مدیریت : پاسخ
35 0
از لطف و حسن نظر شما متشکریم. هدف ما جلب رضایت مشتریان است
غلامی : ساموا
24 0
این گریس پمپ samoa گریس 3 رو هم میزنه
مدیریت : پاسخ
24 0
خیر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
9 / 10
از 102 کاربر
9 / 10
از 102 کاربر