نازل روغن یا نازل گریس که با نامهای شمارنده دیجیتال روغن و گریس و یا لیترشمار روغن و گریس و یا تفنگی روغن و گریس و یا دسته ی روغن و گریس نیز در بازار ایران شناخته میشود این نازلها جهت قطع و وصل جریان روغن و گریس بعد از شیلنگ و پمپ نصب می گردند.

نازلهای روغن و گریس به صورت مکانیکی بوده که با نیروی دست، اهرم آن آزاد و اجازه ی خروج روغن و گریس را می دهد. نازلهای روغن به سه صورت تقسیم میشود: نمونه ی اول که نازل یا گان روغن ساده می باشد و نمونه ی دوم که دارای شمارنده دیجیتال می باشد که با عبور روغن میزان روغن عبور داده شده را به صورت دیجیتال بر روی صفحه نمایش نشان می دهد. بر روی صفحه ی دیجیتال آن دارای واحد های گرمی متفاوت از قبیل لیتر یا گالن می باشد و دو عدد جمع کل روغن عبور داده شده و میزان روغن عبور داده شده در یک مرحله تزریق را نشان می دهد. نمونه ی سوم نازل روغن دارای قطع کن اتوماتیک یا قابلیت برنامه پذیری می باشد بدین صورت که میزان روغن خواسته شده را بر روی صفحه ی نمایش نازل روغن تنظیم و دگمه ی ارسال را پس از فشردن فعال می نمائید که پس از عبور روغن به میزان برنامه داده شده نازل روغن به صورت اتوماتیک مسیر روغن را بسته و نازل قطع می شود.

نازل گریس یا دسته ی گریس یا تفنگی گریس دیجیتال نیز دارای یک صفحه ی دیجیتال بوده که میزان گریس عبور داده شده را به صورت گرم یا واحد های مورد نیاز دیگر نشان می دهد. نازل گریس دیجیتال از این جهت دارای اهمیت می باشد که میتوان گریس مورد نیاز را به بیرینگ خواسته شده تزریق نمود. تزریق کم و یا زیاد گریس در برخی موارد بسیار مضر می باشد.

جهت مشاهده انواع نازل گریس و روغن کلیک کنید.

ارسال نظر

اصغری : تعمیرات
8 0
تعمیرات نازل رو انجام میدید؟
مدیریت : پاسخ
8 0
با سلام نازل گریس و روغن معمولا قابل تعمیر نیستند. برای اطمینان بیشتر نازلها رو به فروشگاه ابزار لوب ارسال نمایید.
رضایی : رضایی
7 0
سلام نازل روغن که داریم از کالیبره خارج شده شما تنظیمات کالیبره انجام میدید
مدیریت : پاسخ
7 0
سلام دلیل خارج شدن از کالیبره به دلیل عوض شدن نوع روغن ( غلظت روغن) می باشد
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
9 / 10
از 38 کاربر
9 / 10
از 38 کاربر