پمپ بشکه کش در صنایع گوناگون به منظور جابجایی و انتقال سیال از مخازن، از پمپ بشکه کش استفاده می کنند. پمپ ها با ایجاد فشار باعث ارسال و انتقال سیال می شوند. پمپ ها دو وظیفه ایجاد فشار و انتقال سیال را بر عهده دارند. بسته به اینکه سیال چیست و چه خواصی دارد و گرانروی آن چقدر است پمپ های مختلفی استفاده می شود که در ادامه به تشریح آنها خواهیم پرداخت.

1-  پمپ بشکه کش گریس بادی 

این پمپ های بشکه کش که با نیروی باد کار می کنند در ابعاد گوناگون تولید شده اند و دارای نسبت فشار و دبی های مختلف می باشند.

2- پمپ بشکه کش روغن پنوماتیکی 

پمپ های تخلیه بشکه روغن دارای ابعاد گوناگون، دبی و نسبت فشار های مختلف هستند. بعضی آنها درون بشکه قرار می گیرند و بعضی روی دیوار stub pump نصب می شوند. 

3- پمپ بشکه کش دیافراگمی بادی

پمپ بشکه کش دیافراگمی به علت توانایی انتقال طیف وسیعی از سیالات مانند انتقال روغن، روغن سوخته، شیشه شو، ضدیخ، اسید، چسب دارای محبوبیت زیادی هستند.

4- پمپ روغن کش برقی

پمپ های روغن کش برقی که با برق 12،24 و 220ولت کار میکنند قدرت مکش و دبی های متفاوتی دارند و می توانند برای سایزهای مختلف بشکه روغن و مخازن آن استفاده شوند. 

....

همانطور که در بالا اشاره شد تعدد پمپ ها برای انتقال سیالات بسیار زیاد است. اما در هر صنعتی سیالات خاصی باید جابجا شوند. همچنین نیروی محرکه خاصی برای اپراتور مد نظر است. از اینرو پمپ های برقی یا بادی استفاده می شوند. 

ارسال نظر

اسکندر : ساموا
28 0
سیستم مدیرت روغن رو هم تامین میکنید؟
مدیریت : پاسخ
28 0
بله سیستم مدیریت توزیع سیال مثل روغن تخصص ما می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با فروشگاه در تماس باشید.
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
9 / 10
از 74 کاربر
9 / 10
از 74 کاربر