پمپهای سری PM 35 میتواند به عنوان گریس پمپ بشکه کش و یا پمپ روغن بشکه کش جهت انتقال، پرکردن مخازن کوچکتر، استفاده به عنوان یک سیستم روانکاری مرکزی و حتی انتقال سایر مواد مورد استفاده قرار گیرند.

این سیالات شامل انواع روغن موتور، انواع روغن دنده، روغنهای هیدرولیک و روغن ATF و تمامی انواع گریس میباشد.

این پمپهای جدید شرکت ساموآ با قطر air motor 3.15 اینچ با نسبتهای فشار 5:1 و 8:1 برای روغن و 60:1 برای گریس مورد استفاده قرار می گیرند.

گریس پمپ پنوماتیکی بشکه کش PM 35 ساخت شرکت ساموآی اسپانیا Samoa دارای مدلهای دیگری از قبیل  گریسپمپ و پمپ روغن پنوماتیکی بشکه ای PM 45 و Pm 60 میباشد.

این پمپ های بشکه کش (PM 45 و PM 60) دارای عملکرد مشابه با PM 35  میباشد.

پمپهای بشکه کش جدید شرکت ساموآ از مواد با کیفیت بسیار عالی از قبیل فولاد کروم کاری و مواد پلیمری از قبیل NBR و پلی اورتان و چدن ریخته گری شده ساخته شده است.

بیشترین میزان خروجی برای پمپهای روغن پنوماتیکی 5:1، 30 لیتر بر دقیقه و پمپهای روغن بادی 8:1، 17 لیتر بر دقیقه و برای گریس پمپهای پنوماتیکی این مقدار 2 کیلوگرم بر دقیقه میباشد.

میزان فشار هوای مورد نیاز جهت راه اندازی این مدل پمپ بشکه کش  2-12 بار میباشد.

پمپهای روغن بشکه کش سری PM 35 به 2 صورت (Stub Pump) و یا یونیورسال (Universal)، که به وسیله ی شیلنگ از داخل بشکه مکش منماید و یا مستقیما پمپ داخل بشکه قرار میگیرد، موجود می باشد.

پمپ های گریس پنوماتیکی سری PM 35 به صورت مستقیم داخل بشکه قرار داده میشود. استفاده از درپوش بشکه و صفحه ی هادی گریس در گریس پمپ پنوماتیکی متناسب با سایز بشکه الزامی میباشد. این گریس پمپ در سه سایز 20-50-185 کیلوگرمی موجود میباشد.

استفاده از واحد مراقبت هوا جهت فیلتراسیون هوای ورودی به گریس پمپ و پمپ روغن بادی بشکه ای الزامی میباشد.

 به منظور مشاهده انواع گریس پمپ بشکه کش پنوماتیکی کلیک کنید.

ارسال نظر

عبادی : پم روغن ساموا 30 لیتر
42 0
پمپ روغن بادی 30لیتری هم دارید؟
مدیریت : پاسخ
44 0
کمترین حجم مخزن برای پمپ روغن بادی 60لیتر می باشد
قلی پور : قلی پور
21 0
ما میخواهیم یک سیستم مرکزی روغن نصب کنیم شما انجام میدهید؟
مدیریت : پاسخ
23 0
بله ما برای شما طراحی و نصب سیستم مرکزی روغن رو انجام میدهیم جهت ادریافت اطلاعات تکمیلی و مشاوره با کارشناسان فروشگاه تماس بگیرید
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 191 کاربر
10 / 10
از 191 کاربر