مقرون به صرفه ترین و بهترین تجهیز جهت روانکاری نقاط پراکنده استفاده از گریس پمپ بادی به همراه متعلقات آن میباشد. جهت ایجاد یک تجهیز پرتابل برای روانکاری نقاط پراکنده به یک گریس پمپ بادی سطلی (گریس پمپ بشکه کش، گریس پمپ پنوماتیک، گریس پمپ نیوماتیک، پمپ گریس، گریس پمپ بشکه کش)، درب بشکه، صفحه ی هدایت کننده ی گریس، تفنگی یا نازل گریس و چرخ دستی جهت حمل راحت تر آن میباشد. با استفاده از این تجهیز شما قادر خواهید بود تا تمام بیرینگهای موجود در واحد صنعتی را در زمان بندی های مشخص شده گریسکاری نمائید تا از توقف های اضطراری خطوط تولید جلوگیری کنید. استفاده از گریس پمپ های دستی به دلیل فرسایشی بودن فرآیند سبب روانکاری نامناسب و در نتیجه باعث خرابی های ماشین الات میشود اما استفاده از گریس پمپ بادی سبب راحت تر و کارآمدتر شدن فرآیند روانکاری میشود. فروشگاه ابزارلوب نماینده ی رسمی و انحصاری شرکت ساموآ اسپانیا (SAMOA) ارائه دهنده ی انواع خدمات روانکاری از طراحی تا تعمیرات در ایران میباشد.

گریس پمپ بادی در مدلها با فشار خروجی و مخازن متفاوت در فروشگاه ابزار لوب موجود می باشد. دستگاه گریس پمپ بادی فشار قوی جهت ارسال و انتقال گریس به ارتفاع و مسافت های طولانی استفاده می شود. لیست قیمت گریس پمپ پنوماتیکی را می توانید با یک تماس آگاه شوید. نحوه عملکرد گریس پمپ سطلی بادی توسط فیلمهای آموزشی متنوع به شما آموزش داده خواهد شد.
خرید پمپ تخلیه گریس بادی جهت انتقال از بشکه های بزرگ و یا بالک های 200 لیتری به سطلهای 20 کیلویی به راحتی بدون ایجاد آلودگی به همراه تفنگ تزریق گریس انجام می شود.

متراژ شیلنگ قابل استفاده برای انتقال گریس از گریس پمپ بادی به عوامل زیادی بستگی دارد که جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با فروشگاه ابزار لوب تماس بگیرید.

دبی یا فلوی پمپ تخلیه گریس 0.5 تا 5 لیتر بر دقیقه می باشد. فروشنده پمپ انتقال گریس پنوماتیکی عهده دار ارسال این محصولات به سراسر کشور است و شما می توانید از راه دور محصول مورد نظر را پس از گرفتن مشاوره تلفنی انتخاب نمایید.

از مهم ترین مشکلاتی که در جهت استفاده از گریس پمپ بادی توبشکه ای رخ میدهد میتوان به ورود آلودگی به داخل گریس اشاره نمود. امروزه وجود گریس های آلوده و روشهای استفاده ی غلط ریسک ورود آلودگی به داخل گریس را افزایش میدهد. وجود انواع ذرات خارجی سبب اشکال در عملکرد شیر یکطرفه ی گریس پمپ شده و دیگر قابلیت کار و مقاومت در برابر فشار را از دست داده و اصطلاحا گریس پمپ دچار نشتی داخلی میگردد.

پدیده ی نشتی داخلی گریس پمپ سبب استپ نشدن گریس پمپ حین کار میشود. یعنی در صورت بسته شدن نازل گریس، گریس پمپ همچنان به کار خود ادامه داده و هیچ مقاومت در برابر فشار نخواهد داشت.

در اینصورت باید گریس پمپ را باز و تمام مسیر عبور گریس را تمیز نموده و باید قطعات شیر یکطرفه را بازرسی و در صورت وجود هر گونه آلودگی آنها را تمیز کرد.

مکانیزمهای مختلفی از قبیل ساچمه فنر، ساچمه به همراه غلاف فلزی، چک ولو به همراه انواع پکینگ و ارینگ وجود دارند. استفاده از بشکه های گریس درب بسته از مبدا کارخانه بدون دخالت دست و یا پر و خالی نمودن مجدد بهترین روش برای جلوگیری از ورود آلودگی به گریس پمپ میباشد.

یکی از دلایل مهم دیگر در خرابی گریس پمپ ورود هوای آلوده به داخل ایرموتور میباشد. هوای آلوده شامل رطوبت و ذرات اکسید شده ی آهن ناشی از کثیفی مخازن انبارش هوای فشرده میباشد. این رطوبت و ذرات اکسید شده باعث از بین رفتن پکینگ و ارینگها شده و باعث افت راندمان گریس پمپ و در نهایت خرابی ایرموتور میشود.

ورود هوای فشرده ی سالم به گریس پمپ، هوای فشرده عاری از رطوبت و ذرات اکسید شده، استفاده از واحد مراقبت هوای فشرده و سرویسهای دوره ای باعث افزایش طول عمر گریس پمپ میگردد.

جهت مشاهده انواع گریس پمپ بادی کلیک کنید.

جهت مشاهده انواع گریس پمپ کلیک کنید.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 45 کاربر
10 / 10
از 45 کاربر