گریس پمپ برقی در یک سیستم روانکاری مرکزی، مهمترین وظیفه که ایجاد فشار و انتقال گریس می باشد را برعهده دارد. لذا انتخاب یک گریس پمپ برقی مرکزی مناسب بسیار حایز اهمیت است.

سیستم روانکاری مرکزی دوخطی برای طول خط های زیاد، تعداد نقاط بالا و گریس خورهای زیاد و شرایط کاری سخت مثل ارتفاع یا سرمای زیاد استفاده می شود. از اینرو گریس پمپ برقی باید انتخاب شود که هم فشار بالایی داشته باشد و هم فلوی خروجی بالا. سیستم دوخطی یا two line برای مصرف در سنگ شکن ها، آپرون فیدر ها، گریت کولرها و آسیاب های غلتکی، یاتاقان ها، ریکلایمرها،شاول ها قابل استفاده در صنایع سیمان, معادن, فولاد, چوب و کاغذ,شیشه سازی .. مناسب است.

 از طرف دیگر در یک سیستم روانکاری مرکزی تولاین Two line باید اجزای دیگری مانند مقسم گریس، شیر تعویض خط و سویئچ فشار انتهای خط انتخاب نمود که خرید این تجهیزات روانکاری، هزینه های زیادی را بر دوش کارخانه ها متحمل می سازد.

نصب گریس پمپ برقی تولاین

بنابراین انتخاب گریس پمپ برقی مرکزی اتومات ارزان با کارایی بالا و کمترین قیمت همیشه مورد توجه مشتریان عزیز می باشد.

فروشگاه ابزار لوب در سال 95 نمایندگی انحصاری شرکت ILC ایتالیا را اخذ کرده است. این شرکت با سالها تجربه موفق به تولید گریس پمپ برقی مرکزی اتوماتی شده که علاوه بر کارایی بالا و قیمت مناسب دارای شرایط زیر است:

فشار کاری 400 بار

فلوی خروجی: 200 تا 400 سانتیمتر مکعب با داشتن یک یا دو پمپ المنت pump element

دارای شاسی در زیر گریس پمپ برقی اتومات مرکزی

دارای شیر تعویض خط الکتریکی  و یا هیدرولیکی (توجه داشته باشید که در یک سیستم تولاین اگر شیر تعویض خط از نوع الکتریکی یا برقی باشد حتما باید از یک سوئیچ فشار در انتهای خط هم استفاده شود و برنامه PLC تابلو کنترل هم متفاوت با حالتی نوشته می شود که از change over valve هیدرولیکی استفاده می شود.)

حجم مخزن 30 و یا 100 لیتری فلزی

اگر در کارخانه ای گریس پمپ ZPU 08,14,24 لینکلن آلمان و یا BSB و یا BMB دلیمون و یا دروپسا را دارید می توانید گریس پمپ برقی Twin را جایگزین هریک از این گریس پمپ ها نمایید و با خیال راحت استفاده نمایید.

از آنجا که فروشگاه ابزار لوب از عملکرد این گریس پمپ در طی دوره های مختلف راضی بوده است این گریس پمپ با یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می گردد. کیت تعمیراتی کلیه دستگاه ها نیز موجود می باشند و کارشناسان فنی در اسرع وقت برای شما در صورت لزوم تعمیر و تنظیم خواهند کرد.

از دیگر مزایای گریس پمپ برقی مرکزی اتومات TWIN ایتالیا آن است که موتور این گریس پمپ با برقهای 24، 220 ولت و سه فاز طراحی شده و مشتریان می توانند هر مدلی که تمایل داشتند را سفارش دهند. همچنین شیر تعویض خط این گریس پمپ برقی مرکزی اتومات نیز قابل سفارش با برق 24 و 220 ولت می باشد.

پس از انتخاب گریس پمپ و شیر تعویض خط باید تقسیم کننده گریس یا همان دیوایدر را سفارش داد. متناسب با عملکرد قوی گریس پمپ Twin شرکت ILC مقسم هایی با فشار کاری 400 بار و دارای 1 تا 8 خروجی تولید نموده است که دارای خروجی قابل تنظیم 0 تا 3 سی سی می باشند.

نصب گریس پمپ برقی ایتالیایی TWIN در سیستم Two line تولاین

به منظور نصب این گریس پمپ به نقشه زیر خوب توجه کنید چون همه چیز به صورت شماتیک به خوبی نمایش داده شده است.

نصب گریس پمپ برقی تولاین 

در ابتدا باید مکانی مناسب در ارتفاعی مشخص و مناسب برای نصب دستگاه در نظر بگیرید. سپس مسیر لوله کشی باید مشخص شود و بهتر است لوله های استنلس استیل یا کربن استیل 20 میلی متری مانیسمان خریداری گردد. مقسم های گریس بسته به تعداد گریس خور ها باید انتخاب و نصب گردند.

شیر تعویض خط که بر روی خود گریس پمپ نصب می شود و در انتهای خط سوئیچ فشار برای بررسی فشار نصب می شود.

راه اندازی گریس پمپ برقی ایتالیایی TWIN

جهت راه اندازی این گریس پمپ فقط کافیست برق مورد نظر را به دستگاه نصب نمایید. کلیه سیمهای که قرار است به PLC تابلو کنترل الکتریکی آلارم ارسال نمایند را بررسی کنید و سیستم را ره اندازی نمایید.

به  منظور مشاهده انواع گریس پمپ برقی مرکزی کلیک کنید.

 

ارسال نظر

دره شیری : شیر برقی
25 0
شیر تعویض خط هم روی گریس پمپ هست؟
مدیریت : پاسخ
25 0
بله گریس پمپ تولاین آی.ال.سی تنها گریس پمپی است که شیر تعویض خط هیدرولیکی و یا برقی را می توان به همراه پمپ سفارش گذاری کرد
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 105 کاربر
10 / 10
از 105 کاربر