در دستگاه گریس پمپ بادی کوچک از آنجا که انرژی مورد نظر توسط باد تامین می شود در مقایسه با گریس پمپ برقی قابلیت اعتماد بیشتری دارند، در نتیجه هزینه تعمیرات و نگهداری آنها پایین تر است. جریان هوا عمر موتور را افزایش می دهد و در نتیجه فرسودگی قطعات کاهش می یابد البته به شرطی که از واحد مراقبت هوای مناسب استفاده شود. در گریس پمپ بادی نسبت فشار یکی از مواردیست که زیاد شنیده می شود. این نسبت که معمولا 1:50 تا 1:75 است نسبت فشار هوا به خروجی گریس است. یعنی در یک کریس پمپ با نسبت 1:60 اگر فشار هوا 8 بار باشد فشار خروجی گریس 480 بار خواهد بود. بنابراین این ابزارآلات گاراژی و گریس پمپ های کارگاهی و صنعتی قدرت بالاتری دارند و روانکاری ماشین آلات بهتر صورت می گیرد. اما یکی از معایب آنها تولد صدای زیاد در حین کار کردن می باشد. فروشگاه ابزار لوب انواع مختلفی از گریس پمپ های کوچک را ارایه می دهد. این گریس پمپ ها که ساخت شرکت مطرح ترین کشورهای دنیا در زمینه تولید تجهیزات سیستم روانکاری مرکزی مثل گراکو آمریکا، ساموا اسپانیا و لینکلن آلمان هستند با قیمت نمایندگی در دسترس قرار گرفته اند.

گریس پمپ بادی توسط فروشگاه ابزار لوب در مدلهای مختلفی ارائه می شود:

1- گریس پمپ بادی سطلی کوچک:

گریس پمپ

این گریس پمپ ها که نسبت فشار و خروجی شان معادل گریس پمپ های بادی بشکه ای است در سطلهای 12-20 کیلویی و یا 50 کیلویی ارائه می شوند و مناسب مکانهایی هستند که نیاز به انتقال گریس بالایی می باشد.

برای حمل راحت تر این گریس پمپ ها می توان آن ها را روی گاری یا چرخ دستی که توسط فروشگاه آماده شده است قرار داد. در این گاری ها محلی برای قرار دادن نازل گریس و قرقره شیلنگ تعبیه شده است.

2- گریس پمپ دستی بادی کوچک 

 گریس پمپ دستی بادی کوچک

 

گریس پمپ بادی دستی با فشار خروجی 40 به یک ( 40 برابر فشار ورودی کمپرسور) به دلیل کلگی آلومینیوم ریخته گری شده بهتر میتواد فشار را تحمل کند در نتیجه عمر مفید بالاتری از گریس پمپهای معمولی دارند و در صنایع سنگین و پروژه های بزرگ که سرعت و توان گریسکاری بیشتری نیاز است استفاده می شوند.
داخل استوانه این گریس پمپ ها کاملا صیقلی است که مانع از هوا گرفتن گریس در هنگام خروج می شود .
جهت مشاهده انواع دستگاه گریس پمپ بادی کوچک کلیک کنید.

جهت مشاهده انواع گریس پمپ کلیک کنید.

ارسال نظر

عابدی : فشار کاری
34 0
فشار کاری گریس پمپ بادی دستی ساموا چقدر هست؟
مدیریت : پاسخ
34 0
نسبت فشار 1:40 می باشد یعنی به ازای 1بار فشار هوا، 40 بار فشار خروجی گریس خواهیم داشت
الماسی : الماسی
32 0
کوچکترین سایز گریس پمپ چی هست؟
آسمانی : آسمانی
17 0
گریس پمپ دستی بادی قیمت چند هست؟
مدیریت : پاسخ
17 0
جهت دریافت قیمت با فروشگاه تماس بگیرید
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
9 / 10
از 92 کاربر
9 / 10
از 92 کاربر