دستگاه ضخامت سنج رنگ بدنه خودرو یک دستگاه دیجیتال تشخیص رنگ شدگی بدنه اتومبیل است. دستگاه ضخامت سنج رنگ اتومبیل، ضخامت لایه رنگ خودرو را با دقت بالا اندازه گیری کرده و بر روی صفحه  دستگاه تست رنگ خودرو، نمایش می دهد و امکان بازرسی دقیق رنگ بدنه ماشین جهت اطمینان از عدم رنگ شدگی بدنه و شناسایی دقیق نواحی تعمیر شده را فراهم می سازد.

دقت بالای دستگاه تستر دیجیتال رنگ خودرو باعث شده است که استفاده از دستگاه های دیجیتال اندازه گیری ضخامت رنگ خودرو به یک روش مطمئن برای کارشناسی بدنه اتومبیل تبدیل گردد و در سالهای اخیر در اکثر کشورها مورد استفاده قرار گیرد.

دستگاه تست رنگ ماشین  ساخت شرکت اسپین Spin ایتالیا است. دستگاه تست رنگ ماشین  قابل استفاده با باطری است و  مناسب برای تشخیص سلامت رنگ بدنه خودرو است. دستگاه ضخامت سنج  رنگ ماشین  قابل استفاده بر روی سطوح آلومینیومی و استیل است.  رنج اندازه گیری دستگاه ضخامت سنج  رنگ ماشین از صفر تا 1900 میکرومتر می باشد.  دقت دستگاه ضخامت سنج  رنگ ماشین 10±میکرومتر است. این دستگاه بهمراه دو کیت کالیبراسیون ارائه می شود. ابعاد کوچک و وزن سبک دستگاه، حمل و نقل و استفاده از دستگاه را براحتی ممکن ساخته است.

به منظور آگاهی بیشتر از دستگاه تست و ضخامت سنج رنگ ماشین با ما تماس بگیرید.

ارسال نظر

غیبی : غیبی
2 0
فیلم آموزشی هم برای کار کردن با دستگاه رو دارید؟
مدیریت : پاسخ
2 0
بله
قلی پور : قلی پور
0 0
دقت این دستگاه چقدر هست؟
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام دقت تشخیص دستگاه تست رنگ خودرو 0.1 میکرون می باشد
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
9 / 10
از 60 کاربر
9 / 10
از 60 کاربر