طبق بررسی های بعمل آمده در کارخانجات سیمان و معادن، وجود غبار و آلودگی یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار بر خرابی گریس پمپ برقی می باشد. حفاظت از گریس پمپ برقی در برابر آلودگی باعث راندمان بالا و همچنین کارکرد بهتر گریس پمپ برقی مرکزی می‌باشد. یکی از مهمترین تجهیزات سیستم های روانکاری مرکزی که در اثر آلودگی، خرابی آن زودتر از عمر مفیدش اتفاق می افتد گریس پمپ برقی اتوماتیک می باشد. ورود آلودگی به مخزن گریس پمپ ها، در هنگام پرکردن گریس از طریق درب مخزن اتفاق می افتد. انتقال گرد و خاک و آلودگی محیطی باعث ایجاد سایش در  پمپ المنت شده و لقی استاندارد بین آنها را تغییر می دهد. این تغییر لقی در پمپ المنت ها، کاهش فشار به منظور ارسال گریس به نقاط دورتر را به دنبال خواهد داشت.

 به منظور حل این مشکل، فروشگاه ابزارلوب جعبه های حفاظتی در ابعاد مختلف بسته به اندازه و حجم مخزن گریس پمپ برقی اتوماتیک تولید کرده است. گریس پمپها در داخل این جعبه ها نصب شده و به صورت کامل از ورود گرد و خاک به داخل آنها جلوگیری می شود. پس از نصب گریس پمپ در داخل جعبه، جهت پرکردن مخزن، نیاز به باز کردن درب مخزن نبوده و در نتیجه از ورود آلودگی به داخل گریس جلوگیری می شود.

این جعبه ها به منظور بازرسی عملکرد گریس پمپ برقی دارای درب شیشه ای و به منظور عدم نفوذ آلودگی مجهز به واشر گردگیر می باشد. همچنین پوشش رنگ کوره ای جعبه ها ی حفاظتی باعث افزایش مقاومت در برابر خوردگی می شود.

این جعبه ها برای گریس پمپ های با ظرفیت مخزن 2، 4، 8 و 30 لیتری بسیار مناسب هستند.

علاوه بر نصب گریس پمپ در داخل Safety Box می توان شیر کنترل فشار Safety valve جهت جلوگیری از افزایش فشار پمپ المنت و فیلتر جهت جلوگیری از ورود آلودگی به گریس پمپ هم نصب کرد.

برای مشاهده انواع گریس پمپ کلیک کنید.

ارسال نظر

بیضایی : اقلام
9 0
اقلام نصب هم لینکلن هستند یا متفرقه استفاده میشه؟
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 65 کاربر
10 / 10
از 65 کاربر