از گریسکاری به منظور بهبود عملکرد و افزایش طول عمر قطعات و ماشین آلات می توان استفاده کرد. برای انجام این کار، از ابزار گاراژی  به نام پمپ گریس می توان استفاده کرد که هزینه های تعمیر و نگهداری را به میزان زیادی کاهش می دهد. این ابزار گاراژی انواع مختلفی دارد که بر اساس حجم کاری و موارد استفاده طراحی و ساخته شده اند. مقاله راهنمای خرید گریس پمپ به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بر اساس نیاز، بهترین مدل را انتخاب نمایید. 

عملکرد گریس پمپ دستی

  • به وسیله دست پمپاژ می شود و عملیات گریسکاری انجام می شود. بنابراین همیشه به یک اپراتور نیاز هست. 
  • به صورتهای اهرمی، تفنگی، سطلی و شارژی در بازار موجود است.
  • سبک وزن، کوچک و مناسب  مکان های کوچک و کم جا است.
  • مناسب تخلیه، انتقال و تزریق گریس از بشکه ها برای پر کردن بلبرینگ و یاتاقانها با گریس می باشد.
  • دارای ابعادی کوچک و ایده آل جهت انجام کاری های کم حجم و صنایع کوچک می باشد.
  • امکان تزریق با سرعت کم توسط اپراتور بر میزان گریس وارد شده به ماشین آلات را فراهم می کند.

در این مقاله سعی داریم که انواع گریس پمپ دستی ساموآ را مورد بررسی قرار دهیم.

انواع گریس پمپ های دستی ساموآ شامل گریس پمپ پدالی، گریس پمپ اهرم دار دستی، گریس پمپ دستی ساده، گریس پمپ دستی تفنگی و گریس پمپ دستی پنوماتیکی می باشد.

گریس پمپ پدالی از انواع گریس پمپ های دستی و به عبارت بهتر و دقیقتر یک گریس پمپ مکانیکی می باشد. این گریس پمپ دارای مخزن 5 کیلوئی و فشار کاری 500 bar میباشد. این گریس پمپ دارای شیلنگ 1.5 متری فشار قوی می باشد. گریس پمپ پدالی دارای مخزن آب بند بسیار قوی میباشد که به تزریق هر چه بهتر گریس کمک و به دلیل کیفیت بالای ساخت بدنه در برابر ضربه بسیار مقاوم می باشد. کیفیت رنگ گریس پمپ پدالی بسیار بالا و دارای دستگیره های قابل حمل جهت انتقال به محیطهای  کاری سخت دسترس می باشد. گریس پمپ پدالی قابل حمل ساموآ دارای پیستونی با کیفیت ساخت بالا و لقی مجاز می باشد که با حرکت پدال حرکت رفت و برگشتی انجام داده و باعث ارسال پرفشار گریس میشود. قطعات یدکی این گریس پمپ (گریس پمپ پدالی) از برند ساموآ Samoa در مجموعه ابزارلوب موجود می باشد.

نوع دیگر گریس پمپ دستی، گریس پمپ دستی با اهرم تنظیم شونده می باشد. عموما این گریس پمپ ها با ضربات وارده طبیعی به بدنه دچار تغییرات شکل ناخواسته شده و باعث اشکال در تزریق گریس می گردد اما گریس پمپ دستی ساموآ با فرم بدنه ی بیضی شکل بسیار مقاوم بوده و باعث طول عمر و همچنین عملکرد بهتر گریس پمپ می شود. گریس پمپ دستی مخزنی ساموآ مدل bucket Pump دارای یک اهرم تنظیم شونده نیز می باشد که در هر کورس فشردن اهرم گریس با دبی متفاوت خارج می گردد.

گریس پمپ دستی شرکت ساموآ با حجم مخزن 500 سی سی و فشار کاری 500 Bar دارای پوشش رنگ با کیفیت و دارای نقطه ی پر کردن از طریق انواع گریس پمپ می باشد. گریس پمپ دستی ساموآ به دلیل کیفیت بالای لاستیک دچار تغییر شکل نمی شود و سبب ارسال گریس با حداکثر راندمان می شود و از برگشت گریس جلوگیری می کند. این گریس پمپ دستی به صورت دستی تفنگی و یا گریس پمپ دستی اهرمی می باشد. تزریق گریس به وسیله ی گریس پمپ دستی تفنگی توسط یک دست هم انجام می شود. نمونه ی دیگر گریس پمپ دستی نیز گریس پمپ دستی پنوماتیکی میباشد که دارای یک موتور پنوماتیکی کوچک و ورودی هوا میباشد که فشار مناسبی ایجاد کرده و دارای مخزن نیم کیلویی می باشد.

جهت مشاهده انواع گریس پمپ دستی کلیک کنید.

جهت مشاهده انواع گریس پمپ کلیک کنید.

ارسال نظر

رحیمی : فشار قوی
12 0
سلام گریس پمپ دستی فشار قوی 1000 بارس هم دارید
مدیریت : پاسخ
13 0
بیشترین میزان فشار گریس پمپ های دستی 500 و 600 بار می باشد.
امیری : امیری
11 0
قیمت گریس پمپ چند هست؟
مدیریت : پاسخ
11 0
سلام برای دریافت فیمتها با فروشگاه تماس بگیرید
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 49 کاربر
10 / 10
از 49 کاربر